למה הזמר אלי פרידמן מחייך הרבה בחודש אב?

עמית דניאל No Comments on למה הזמר אלי פרידמן מחייך הרבה בחודש אב?

בתכנית "זמן אוויר" שהיום הגיש אשר גרייבר, נוהגים מדי יום בבין המצרים לשוחח עם אמן על מעשיו בימים אלו – ימים האסורים בשמיעת מוסיקה, והפעם אלי פרידמן

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" שהיום הגיש אשר גרייבר, נוהגים מדי יום בבין המצרים לשוחח עם אמן על מעשיו בימים אלו – ימים האסורים בשמיעת מוסיקה.

היום עלה לשידור אלי פרידמן וכשגרייבר שאל "האם יש שיעמום בימים אלו" ענה פרידמן בהתגוננות "ממש לא. סוף סוף אני עם המשפחה והילדים כמו שצריך ואפילו יכול לחייך יותר." ופרידמן מגלה "מצאתי בעיה קטנה. כתוב 'משנכנס אב ממעטין בשמחה' ואנחנו לא עובדים ונמצאים עם המשפחה אז אנחנו מחייכים.."

גרייבר הפנה את תשומת ליבו של פרידמן לשמועות הרצות במסדרונות תעשיית המוסיקה כי מיד לאחר תשעה באב מתעתד לצאת סינגל חדש מרענן ומיוחד פרי יצירתו הוא ופרידמן השיב "שמועות נכונות. שיר שבע"ה יצא לכבוד בין הזמנים וגם קליפ מעניין ומושקע שאנחנו עובדים עליו בימים אלו." גרייבר תהה בקול האם גם השיר הזה ימשיך את הז'אנר של פרידמן הלא הוא הז'אנר הנקרא 'צ'יקאבר' ופרידמן אמר "השיר הזה הוא פחות הסגנון שעד היום עשיתי. הוא פחות צ'יקאבר ויותר עממי ומקפיץ. בדיוק ברגעים אלו יושב ג'ף הורוביץ ועובד על המיקס של השיר. שיופים אחרונים הודו לד'."

תוך כדי פרידמן נזכר שאנו בתשעת הימים וזה גורם לו לומר את המשפט הבא "אני מבין, אשר, שאתה לא יכול להשמיע מוסיקה וצריך לדבר שעה שלמה ואני שצריך להגיש שעה בשבוע עם הרב הורביץ קשה לי ללא שירים אז מה לך?" גרייבר הנהן בקול וגילה בקיאות בתכניתו של פרידמן והרב הורביץ, לכו נרננה, המשודרת מדי שישי ב13:00 "התכנית הזו מרגישה לי כמו סעודת שבת שאני חולם לעשות אתך והרב הורביץ"

ולפני פרידה אמר גרייבר "אני מקווה שעוד בתכניתי זאת אשמיע שיר שלך לא ווקאלי כי משיח יבוא." קיווינו ומקווים כולנו.

האזינו לשיחה המרעננת:



0 תגובות